var finns min envishet...

ja den här veckan har jag ju tränat rätt så okej,men jag har gjort bättre i från mig tidigare,däremeot så har jag ju ätit desto sämre,både igår och idag så har det varit en katsrof...f-n...vill ju verkligen bli bättre och tappa mina övervikts kilon...
det är skönt med helg,tänkte sats på att vara väldigt aktiv och äta nyttigt,har köpt hem frysta bär,så jag kan göra nyttiga smoothis,ska bli en bra helg det är=)och när det inte regnar ska jag vara ute så mycket som möjligt=)Just nu är det fint väder,hoppas vi slipper regn denna helg.Ikväll ska jag se Arn på dvd..jag ligger ju lite efter...eftersom att den nya nu börjat gå upp på biograferna...hehe...jaja man kan ju inte hänga med i allt=)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0