Lördag all day long...

Yes vad skönt med helg=) Idag ska jag in till City och luncha med två kollegor,ska bli trevligt...jag ska ävem till Åhlens el nån annan butik och köpa an ansikts scrub..och aknse nått mera=) Vi ska ses vid 12snåret men jag åker in lie tidigare,för jag tänkte ta en promenad innan vi ska äta.Efter lunchen och allt girl talk så ska jag även ta en promenad.
Ska försöka röra på mig så mycket som möjligt idag...

Men först nu så ska jag äta frukost=)
Fiberhavregryns gröt med lätt mjölk
Lite solrosfrön blandat med russin
STORT glas vatten.
Och en smörgås med ägg skivor...mums


Have a nice day...


Kommentarer
Postat av: Vendela

Låter som en mättande frukost

2008-08-16 @ 22:23:31
URL: http://veno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0