Alla dessa frågor....

Allt detta tjat från alla som har en  partner/kärlek NÄR ska du träffa nån ny,är det inte dax nu,du har ju vart singel länge,ut och ragga med dig,är det säkert att du inte träffat nån,det är ju så trist att vara singel,du ska snart se att du träffar på nån du med,snart kommer din prins ska du se,ska du ut o festa i helgen,har du träffat på nån i helgen .......gah... listan kan göras lååång,på alla dessa kommentarer frågor som man blir utsatt för som singel....Back off..viktigast är väl ändå att man mår bra,vill man vara singel ett tag och mår bra av det...varför då tjata sönder en med alla dessa j-vla frågor...jobbiga komentarer...bah...Jag vet att det finns nån där ute för mig,det finns en för alla där ute...men just nu passar singel livet bra...men det verkar folk inte förstå...eller vill dom inte förstå??eller vad handlar det om??

What ever...jag e nöjd med mitt liv som det är nu....men jobbgt är det när det tjatas...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0